Äänensävy | Käännöstoimisto Pauhun blogi
Linda__Ahlblad, Pauhu Oy | 23.6.2016

Pankki ei välittänyt maksuja, PayPal jäädytti rahat.
Helsinkiläinen Käännöstoimisto Isis lopetti kamppailun nimensä puolesta. Yritys ottaa uudeksi nimekseen rekisteröimänsä tavaramerkin Pauhu Oy:n.
Matti Remes, graafinen suunnittelija joka uskoo rajoituksiin | 28.11.2015

Kaupunkikuvaan kuuluvat tietynlainen räikeys, teipatut raitsikat ja kirjavatkin valomainokset. Mainosten määrä kuvastaa palvelujen määrää ja kaupungin toimeliaisuutta. Ne ovat myös osa kaupunkeihin oleellisesti kuuluvaa arjen estetiikkaa, mutta kaiken voi tehdä kuitenkin hyvin tai huonosti, tyylikkäästi tai tyylittömästi.
Linda__Ahlblad, Käännöstoimisto Isis | 25.9.2015

Moni pohtii tälläkin hetkellä, miten saisi parhaan sadon markkinoinnistaan. Yksi tärkeä neuvo nousee esiin Content Marketing Instituten ja MarketingProfsin raportissa ”2015 B2B Content Marketing Benchmarks, Budgets and Trends - North America”: dokumentoitu eli kirjallinen sisältömarkkinoinnin strategia tuo markkinointiin tutkitusti tehokkuutta. Toisin sanoen myynti kärsii, jos strategia jää pelkäksi puheeksi.
Pasi Kivioja, Viestintätoimisto Luotsissa sekä Julkisen sanan neuvoston jäsen | 10.8.2015

Kesällä julkaistusta brittiläisen Reuters-instituutin tutkimuksesta kävi ilmi, että natiivimainontaan ja sponsoroituun sisältöön uskovalla medialla on käsissään iso ongelma. Digital News Report 2015:n mukaan 33 prosenttia brittiläisistä ja 43 prosenttia amerikkalaisista vastaajista oli pettynyt luettuaan artikkelin, jonka he vasta jälkeenpäin huomasivat olleen mainostajan maksama.
Sirpa Kirjonen, Liitto; Mainonnan neuvottelukunnan jäsen | 4.6.2015

Iso vähittäiskauppa lähestyy minua viikoittain sähköpostiini ”juuri sinulle valitut tuotteet” -tyyppisellä otsikolla. Luulisi, että mainostaja tuntee kiinnostukseni jo parinkymmenen vuoden mittaisen kanta-asiakaskortin käytön ansiosta, mutta ei. Yhtäkään näistä suklaamuroista, mehujäistä, chipseistä tai nakkipaketeista ei ole ollut taloutemme ostoskorissa yli 15 vuoteen.
Kirjoittajasta

Sirpa Kirjonen
Johtaja, kuluttaja- ja mediamarkkinointi, Sanomalehtien
Liitto; Mainonnan neuvottelukunnan jäsen
Clarisse Berggårdh, IUM Finland | 22.4.2015

Kun työskentelin aiemmin mediatoimistossa kymmenisen vuotta sitten, mediatoimiston roolina oli olla meklari: kaikkein tärkeintä oli ostaa mediatilaa mahdollisimman kustannustehokkaasti. Kuitenkin päätös siitä, minne mediaraha ohjautui, syntyi useimmiten mainostoimiston luovan idean pohjalta.