Äänensävy | Käännöstoimisto Pauhun blogi
Linda Ahlblad, Käännöstoimisto Pauhu | 6.4.2019

Strategia ja tekemisen tavat tuppaavat ajan myötä pölyttyä. Siksi kannattaa soveltaa siivouksen ideaa myös markkinointiin, jotta se pysyy kristallinkirkkaana ja tehokkaana. Siispä reippaasti asiaan!
Anssi Järvinen, Superson Oy | 25.8.2018

Suomalaiselle yritysjohtajalle mielipiteensä, etenkään raikkaasti kärkevän tai rintamalinjoja jakavan ajatuksen ilmaiseminen on perinteisesti ollut tuskaisaa.
Pasi Kivioja, Viestintäluotsi Oy | 17.10.2017

Suomen suurimman sanomalehden Helsingin Sanomien Kuukausiliite on suomalaisen journalismin paraatipaikka, jonka erinomaista journalismia on ylistetty ja palkittu lukuisia kertoja. Korkeaa laatua on silloin lupa odottaa myös lehden mainoksilta, jotka yhä useammin ovat tarinallistettua sisältömarkkinointia tai mediayhtiön itsensä tuottamaa natiivimainontaa. Kuukausiliitteen natiivimainokset eivät kuitenkaan koukuta lukemaan. Miksi näin?
Linda_Ahlblad, Käännöstoimisto Pauhu | 28.9.2017

Tervetuloa Helsingin ytimeen torstaina 12.10.2017 klo 10–16! Markkinoijan käännöstoimisto Pauhun asiantuntijat jutustelevat kääntämisen saloista vapaan ohjelman merkeissä. Kaikille kiinnostuneille avoin tapahtuma, tarjolla virvokkeita ja pientä purtavaa.
Linda___Ahlblad, Pauhu Oy | 24.1.2017

Tekstihän on vain tekstiä, eikö? No ei sentään. Hyvän käännöksen anatomia on sanakasaa monimuotoisempi. Muotoseikkoja on huomattava määrä. Niiden hallinta ratkaisee syntyykö sinänsä oivasta asiasta hyvä vai huono muistijälki. Hyvä kääntäjä esittää myös nämä asiat johdonmukaisesti oikein ensimmäisestä sanasta viimeiseen pisteeseen.
Maria Mäkinen, tohtorikoulutettava | 8.9.2016

”Blogiyhteistyön kautta pääsin testaamaan tän sarjan tuotteita – ja täytyy kyllä sanoa, että nämä ovat aivan ihania!”